
Konferencija na jednom mjestu okuplja vrsne stručnjake za prodaju, poduzetnike i poslovne ljude.
Scott Gould, savjetnik za angažman zaposlenika, na konferenciji Prodajni mindset održat će predavanje “How to engage to sell?”.
Uoči konferencije koja će se u petak 13. svibnja 2022. godine s početkom u 12 sati održati u Riverside Golfu Zagreb, pojasnio je za Poduzetnik.biz zašto je angažman u prodaji važan.
Scott Gould: Zato jer se u prodaji radi o ljudima, a u poslu angažman je riječ koju koristimo kako bismo opisali stvaranje odnosa.
Ako na štandu na plaži prodajete japanke po najnižoj cijeni, ne trebate se brinuti oko angažmana, no ako vaša prodaja uključuje odnose – doznavanje za vašu ponudu i pokazivanje interesa za nju, moramo pričati o angažmanu i kako on funkcionira.
Većina ljudi ima osnovno poimanje o angažmanu, ali svjesno ne znaju kako on funkcionira, pa svoj posao rade nekonzistentno čineći pogreške. Tako iz prodaje ne mogu izvući maksimalnu korist.
Koje su specifične koristi angažmana – od odnosa s drugim odjelima tvrtke do odnosa s klijentima?
Scott Gould: Mnoštvo je potvrda dobrobiti kvalitetnog angažmana. Zaposlenici su produktivniji, prodaja je veća, kupci ih više vole… Organizacije koje optimiziraju angažman djelatnika, nadmašuju prosjek između 3,5 i 5,2 puta. Dakle, jačanjem angažmana sa zaposlenicima i kupcima, zarađuje se ne 100, nego 350 ili čak 520 dolara. To čini razliku između izvrsnih organizacija i onih ostalih.
Kako tvrtka može mjeriti angažman?
Scott Gould: Mnoštvo je alata za to. Neki su vezani uz biometriku, a neki uz izvedbu. Na kraju dana smatram da se treba mjeriti ono što angažman donosi. On poboljšava poslovne rezultate. Dobar angažman zaposlenika poboljšava zdravlje organizacije. Ako ne, problem nije u angažmanu.
Nabavite ulaznicu za konferenciju PRODAJNI MINDSET – konferencija kakvu još niste vidjeli!