
U Banjaluci se ovog vikenda po peti put održava “Konverzija”, konferencija posvećena digitalnim trendovima, marketingu i inovacijama, jedna od najznačajnijih konferencija za digitalni marketing u regionu.
Mjesto susreta je Banski dvor, a u dva dana publika će imati priliku da čuje 20 predavača, koji u grad na Vrbasu donose najnovije informacije, najsvježije savjete i najpopularnije trendove.
Ove godine organizatori su okupili sve predavače koje je publika prethodnih godina ocijenila kao najbolje, a uvedeni su i neki noviteti koji će biti od izuzetne koristi učesnicima. Cilj je i dalje isti – kvalitetna edukacija iz oblasti marketinga.
Konferencija Konverzija iz godine u godinu donosila je razne novitete i poboljšanja, sa fokusom na pružanje korisnih predavanja iz oblasti digitalnog marketing, zbog čega je uspjela da postane edukativni događaj koji se ne propušta.
Jubilarno održavanje će obilježiti svi dosadašnji najbolji segmenti – od nagrađenih predavača tokom prethodnih godina održavanja, preko unapređenih klinika tokom kojih se uživo analiziraju sajtovi, kampanje i profili učesnika, do sjajnih partnera i propratnih sadržaja.
“Zbog korisnosti i primjenjivosti lekcija koje pružimo, iz godine u godine nam dolaze isti učesnici, a broj zainteresovanih se povećava konstantno. To je dokaz kvaliteta. Neke agencije i kompanije šalju i po 15-20 članova svojih timova i ne propuštaju Konverziju nikada. Zbog toga se ulaznice brzo rasprodaju, a sama lokacija održavanja je takva da ne možemo povećavati kapacitet jednom kada popunimo predviđenih 500 mjesta”, kažu organizatori.
Koverzija počinje u subotu, 29. aprila u 10:30, predavanjem Ivana Minića pod nazivom “Da li se razumijemo?”.
Za one koje zanimaju taktika Google Ads portfolija, Ivana Petrović će govoriti o Paretovom modelu u Google Ads oglašavanju.
Marko Čobanov će pokazati kako da kreirate interesantan i viralni sadržaj i reklame za svoj proizvod i da dodatno povećate prodaju na kanalima za kratak format video klipova kao što su TikTok, Instagram Reels, Youtube Shorts.
O TikToku će biti riječi i na predavanju Darija Marčaca, na panelu “TikTok kao marketinški alat”, a popodnevni dio programa rezervisan je za priču o rastu prihoda i profita, koju će voditi Dragan Varagić.
Prvi dan zatvara panel Nedima Šabića pod nazivom “Digitalni proizvodi kao nepresušivi rudnik zlata“.
U nedjelju, 30. aprila očekuje nas jednako bogat i zanimljiv problem, a izdvajamo panel pod nazivom “SEO i AI” koji vodi Darko Brzica. On će nam objasniti kako AI može da pomogne u analizi podataka o ključnim riječima, kao i u generisanju relevantnog sadržaja prilagođenog potrebama i interesovanjima korisnika.
Tu je predavanje Aleksandra Aškovića pod nazivom “YouTube noviteti i kako ih iskoristiti”, ali i panel Petra Tante “Analiza političkih kampanja i savjeti za digitalni marketing”.
Drugi dan programa (nedjelja) počinje u 10:30h, a zatvaranje konferencije i dodjela nagrada je zakazano takođe za 18h.
U programu konferencije imamo dvije klinike, na kojima će odabrani predavači analizirati i davati konkretne smjernice kako da poboljšate svoje landing stranice i profile na društvenim mrežama.
U sklopu konferencije održava se i Business Speed Dating kao najbrži i najlakši način da upoznate najviše ljudi na konferenciji. Svrha je networking, a iz iskustva znamo da su se i neke dobre saradnje desile zahvaljujući ovom dijelu konferencije.
Pored redovnih sadržaja, organizatori će nastaviti još jednu dobru tradiciju, a to je humanitarni aspekt događaja. Od svake prodane ulaznice 17 EUR će biti donirano organizaciji SOS dječija sela u BiH. Misija ove organizacije jeste pružanje stotinama djece toplo porodično okruženje, ljubav, osjećaj pripadnosti i edukaciju. Ukratko, priliku za bolju budućnost, što je ujedno cilj Konverziju u svakom pogledu.
Sve dodatne informacije, uključujući kompletan program i predavače koji će predavati, možete pogledati na www.konverzija.org.
Podsjetite se kako je bilo prošle godine:
Vidimo se na Konverziji!