Otkrivamo sve šta nam donosi prvi Adria Summit s temom ‘Future of Digital Commerce’ koji će se održati ovog maja u Savudriji
eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini partner je najvećeg i najvažnijeg regionalnog okupljanja na temu budućnosti digitalnog poslovanja. Adria Summit je najavljen za maj, zvat će se “Future of Digital Commerce”, a na njemu će se pokušati odgovoriti na pitanja i raspraviti o najnovijim temama koje se događaju u sferi digitalne tehnologije. Na samitu će učestvovati međunarodno priznati stručnjaci, a odvijat će se 5. do 8. maja u hotelu Kempinski u istarskoj Savudriji.
Konferencijski dio programa obuhvata četiri keynote govornika, osam panel rasprava te još četiri termina iznenađenja – a u programu će učestvovati preko 70 stručnjaka.
‘Nije Istra slučajno odabrana. Ona je početkom maja osunčana, zrak je fenomenalan i čist. Hrana je domaća ili, modernim rječnikom, proizvedena na održiv način. Družit ćemo se uživo. Mi moramo biti zdravi’,
poručuje Zoran Torbica, jedan od organizatora Adria Summita.
Bogat program
Osam panel rasprava započinje temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu – riječ je o projekcijama i prognozama utjecaja digitala u ukupnom udjelu u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u sljedeće četiri godine porasti za čak 50 posto. Koliko brzo možemo pratiti taj vrtoglavi rast, saznat ćemo tokom govora vrhunskih menadžera iz najvećih kompanija.
Program se nastavlja temama o marketingu i brandingu, kao i utjecaju brenda i prepoznatljivosti na uspjeh u digitalnom biznisu. Potom se prelazi na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem interneta – dostavu. Kako se ona organizira i koliko utječe na povjerenje kupaca? Je li opravdano čekati sedam dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju napraviti nešto što je postalo svjetski standard, a to je isporuka u 48 sati ili čak 24 – odgovore imaju sudionici konferencije iz najvećih logističkih
kompanija na našim prostorima.
Prvi dan zaokružuje se panelom koji se tiče utjecaja financijskih servisa u cilju organizacije čitavog digitalnog biznisa. Kako organizirati efikasna plaćanja, kako imati povjerenje u korištenje kartica ili drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe? Uz sve to govorit će se o temama vezanima za blockchain, kriptovalute i alternativne metode plaćanja, kao i decentralizirano finansiranje.
“Imamo fantastične eksperte iz svih relevantnih oblasti. Cilj ovog samita je da okupljanjem sturučnjaka i razmenom znanja priđemo svetskom tržištu. Prošlo je vreme kako se klikće i ljakuje, sada mora da se napreduje i da se približimo svetu. Biće tu predstavnici velikih kompanija koji su jednorozi u regionu, to su zapravo firme koje već vrede milijarde i mi želimo da od njih čujemo kako su uspeli uprkos okruženju. U SAD sve može, ovde baš i nije tako i zbog toga su nam važna razna iskustva”,
kaže Torbica i naglašava da je organizovanje ovakvog skupa jako izazovno za sve.
Drugi dan programa
Drugi dan počinje temama koje su vezane za korisničko iskustvo i organizaciju online platformi – bez suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka. Tu su i teme vezane za IT industriju koje obrađuju sve što se tehnološki događa. Što znači cloud? Što znače remote servisi? Što radimo s podacima i kako koristimo anonimne i neanonimne podatke da bismo popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi, kao prodavaču, promet?
Zatim slijedi samo finale konferencije, a to je tema – kako uključiti male kompanije i poduzetnike koji žele nešto pokrenuti u pogledu financiranja inovacija? Kakva je uloga investicijskih fondova, venture kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investitora? Kako da oni koji imaju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis – na ta pitanja odgovorit će stručnjaci iz različitih investicijskih kompanija. Na panelu učestvuju članovi regionalnih eCommerce asocijacija a iz naše zemlje na istom će govoriti Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini. Popis sudionika ažurira se ovdje.
Članovi i partneri eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini ostvaruju prava na izvrsne popuste.
Asocijacija je omogućila 50% popusta na kotizacije i 30% popusta na sponzorske pakete. Za više informacija
pišite na contact@e-comm.ba.