Future of Digital CommercePrvi Adria Summit od 5. do 8. maja u Savudriji Pročitaj više

BiHVijesti

Prezentovana najbolja iskustva u načinu pripreme proizvoda za online prodaju

1 Mins read
Prezentovana najbolja iskustva u načinu pripreme proizvoda za online prodaju

Pod naslovom “Svijet je tvoje tržište” održan je prvi događaj koji okuplja sve relevantne učesnike na tržištu online trgovine u Bosni i Hercegovini..

Pod pokroviteljstvom eCommerce asocijacije u BiH, DHL International i Startup studio, prisutnim predstavnicima kompanija prezentovana su najbolja rješenja i iskustva u načinu pripreme proizvoda za online prodaju, njegove naplate i dostave do krajnjeg kupca.

Inicijativu za razgovor o ovoj važnoj temi pokrenula najveća eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini.

“Veliko interesovanje te prisustvo mnogobrojnih online biznisa, koji su trenutno u fazi iznalaženja najboljih rješenja za međunarodnu prodaju, su dokaz koliko je ova tema aktuelna i koliko još trebamo da radimo kako bi se okruženje i uslovi za prekograničnu prodaju unaprijedili i olakšali. Jedan od ciljeva eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini je upravo rad i na ovom polju jer smatramo da BiH ima ogroman potencijal za plasiranja proizvoda u inozemstvo, a tržište u regionu otvara bezbroj mogućnosti za naše online trgovce”

Istakla je Belma Ljuta-Agić, Izvršna direktorica Asocijacije.

Događaju je prisustvovao i Edin Emšo, generalni direktor DHL International d.o.o. Sarajevo, koji je u svom obraćanju naglasio da: 

“Prekogranična online prodaja bilježi ogroman porast čemu je posebno pogodovala pandemija korona virusa, ali analize relevantnih istraživanja pokazuju da će se godišnja stopa rasta zadržati oko 25% i u narednim godinama bez obzira na pandemijsku situaciju u svijetu i dostići cifru od gotovo 5 triliona američkih dolara do 2026. godine. BH kompanije mogu napraviti iskorak i participirati u ovim ciframa puno više nego što je to danas slučaj i u tom smislu je važno dijeliti iskustva i znanja kako bi taj put bio lakši. Ovakvi paneli i razgovori su dobar početak.”

Svoja iskustva podijelila je i mlada poduzetnica Nejra Nuhić, koja zajedno sa saradnicama stoji iza online shop-a Werkstatt, čiji nakit nose svjetske zvijezde među kojima je pjevačica Beyoncé. Kazala je da su se svi napori isplatili te da je pokretanje webshopa mnogostruko olakšalo te unaprijedilo njihovo poslovanje no da je ključ uspjeha također i snažan brand kojeg su gradile godinama.

Događaj je organizovan u Startup studiju Sarajevo i tom prilikom su predstavili servise za podršku i razvoj eCommerce poslovanja sa startupe.

Akta.ba

 

Add some text to explain benefits of
subscripton on your services.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *