Uzbudljive promjene obilježiće predstojeće šesto izdanje Konverzije, regionalne digitalne marketing konferencije, zakazane za 27. i 28. april 2024. godine u Banjoj Luci. Organizatori su pažljivo pripremili događaj koji će dovesti vrhunske stručnjake i niz noviteta, postavljajući još viši cilj u kvalitetu edukacije u sferi digital marketinga.
Konverzija je sada već postala sinonim za edukaciju i hub za ljude iz digital marketing industrije koji ovdje dolaze kako bi stekli nova, aktuelna znanja.
Svi elementi koji su učinili Konverziju izuzetnom tokom prethodnih godina, poput glasanja za najkvalitetnija predavanja, interaktivnih klinika i Business Speed Datinga, biće zadržani, ali uvedeni su i brojni noviteti.
Najveći od njih odnosi se na sam program. Konverzija će ove godine imati krovnu temu, koja će određivati smjer svim predavanjima, a za 2024. godinu to je umjetna inteligencija u digital marketingu.
Od sada je moguće i da se prijavite za predavača, ukoliko smatrate da imate znanje koje možete prenijeti drugima. Iz Konverzije kažu da na taj način žele da dovedu nove nade i ljude koji možda do sada nisu željeli da se eksponiraju, a postigli su sjajne stvari.
Na to se nadovezuje i glasanje učesnika. Nakon što se predavači prijave, učesnici su ti koji će glasati i odabrati koja od potencijalnih predavanja žele da čuju. 15 predavanja će biti odabrano na ovaj način, a za preostalih 5 će se pobrinuti organizatori. Sve ovo će rezultovati novom energijom, ljudima i temama o kojima želite da slušate.
Prodaja ulaznica je već u toku, i sve EALRY BIRD ulaznice su rasprodane.
Poseban popust od 15% dostupan je samo do kraja februara, a možete ga ostvariti korištenjem kupona BANJALUKA tokom procesa kupovine ovdje.
Za više informacija i najnovije vesti, posetite www.konverzija.org. Vidimo se u aprilu!